Değerli Hocalarim abilerim trade aran anlaşma üzerine imdb için anlaştık imdb si 3 ay önce aktif edilmiştir admin paneliyle beraber teslim edilmiştir sonrasında imdb yi biri üzerine almıştır ve şahıs beni suçlamıştır bende yardımcı olmak adına yardımcı olmaya çalıştım ama 3 ay sonra geçen günlerde şikayet açtı yeniceri hocam bağış yapmamı söyledi yaptım sonrasinda trade attı ve mağduriyeti giderildi ve meblah 15 tl yaptığı akla mantığa sığar birşey değil ve forumda 15 tl ye başkasının yapamayacağı için mağdur olmasın diye yardımcı olmaya çalıştım ama nafile siz benim yerimde olsanız napardiniz yani ve trade de dikkat edin sözünü tutmuyor yazmış dolandiriciymisim gibi + banlanma konusunda şikayet konusunun incelenmesini talep ettim ve yazdığına bakın. "Şikayet konusu incelenirse kimlik bilgilerini müşterilerin saklar olduğu gibi moderatör arkadaşlara paylaşırım. Burada laf cambazlığı yapman belli ediyor. beni mağdur ettiğin için ticaretinden memnun kalmadım ve hakkımı kullandım. "