Programın mail bypass'ı yapması gerek ve tokenlerin ismini, resmini değiştirebileceğimiz bir özelliği olması gerek. Daha önce bir youtube videosunda görmüştüm. Uygulama hesapları oluşturup bir txt dosyasına tokenleri kaydediyor.
Teklifleriniz için pm.

Örn program ;