Bir dönem bir şeyler görüyordum evde geziyordu yanıma geliyordu falan. Bunlar cin karabasan vs. değil arkadaşlar. Bunları bizim manyak beynimiz üretiyor. Aşırı sinir stresten veya duygu durum bozukluğundan veyahutta seratonin dopamin kimyası yüzünden. Eğer ben cinlendim falan diye düşünürseniz iyice tımarhanelik olma yolunda ilerlersiniz.
Bozuk bir monitör gibi düşünün görüntü bozuk. Beyindede sıkıntı olunca size olmayan şeyleri gösterir duyurur vs.
Ben mi ne yaptım ? Bilime inanıp psikiyatriye gittim 1 ay sonra hiç bir şey kalmadı. Kendinize boşuna işkence yapmayın. Boş hurafelerede inanmayın.