hocam özeldende yazdım size ON uygulamasına göz atabilirsiniz.eft havale ücreti hiç yok.Benimde bankalarla sorunlarım vardı yaklaşık iki aydan fazladır bu uygulama ile para alıp gönderiyorum.gayet kullanışlı.