serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence böyle daha güzel duruyor hocam Başlıklar üzerindeki küçük resim hoş durmamış. Bence

hocam aslında benim de pek hoşuma gitmedi, haklısınız. Resim de eklemem lazım bir yerlere. nasıl yapsam daha iyi olur sizce? önerilere her zaman açığım