Almanya'ya gideceğim. Buradan toptan seri şekilde alacağım iki valiz ürünü uçakta götürsem sıkıntı yaşar mıyım? Ek bagaj hakkı kullanacağım. Ticaret olarak görürler mi? Sıkıntı yaşama ihtimalim nedir acaba?