ForReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cumhur başkanını kast ediyor fiyatlar pahalı olduğu için marka ürün alamıyor
Aslında anladım da neyse hocam =) .Ahaberi izleyenler şimdi gelir eskiden marka mı vardı nankörsünüz siz nankör diye.