Konu
Reis e Tesekkurum var
14-01-2022, 18:58:35
#13
Abdullah07
ForReaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cumhur başkanını kast ediyor fiyatlar pahalı olduğu için marka ürün alamıyor
Aslında anladım da neyse hocam =) .Ahaberi izleyenler şimdi gelir eskiden marka mı vardı nankörsünüz siz nankör diye.