yaklaşık 13/14 yıl önce bir gmail hesabım vardı ilk açtığım gmail hesabımdı.
sonrasında şifresini unuttum birdaha da alamadım
hesapta sadece güvenlik sorusu vardı rakamlarla ilgili o zamanda neler yazdığımı tam hatırlamıyorum.
o zamanlar ne telefon ne farklı bir mail tanımlama yoktu sanırım.
bu maili almanın bir yolu varmı acaba? yıllardır ara ara deniyorum ama nafile.