selamlar sizin için her gün fatura işliyordur bilginiz olsun 🙏 hizmet silinmediği sürece tutar birikiyor.
ihtiyacımı giderdim ilginize çok teşekkür ederim 🙏
Rica ederim, aslında unutmuştum, forumda görünce aklıma geldi, 2 ay öyle ödedim sanırım.) Güle güle kullanın. Hayırlı günler.