drte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, ben de 1 tane var, login bile olmadım. İsterseniz devredebilrim.
selamlar sizin için her gün fatura işliyordur bilginiz olsun 🙏 hizmet silinmediği sürece tutar birikiyor.

ihtiyacımı giderdim ilginize çok teşekkür ederim 🙏