Merhaba hocam. Affola o şekilde değil de haberisim şeklinde (tabi burada isim dediğimiz temsilidir. Yani sizin bulacağınız isim) olmalı bence. 🙂
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domaini boşta gördüm ve turkticaret üzerinde 34tl karşılığında .com reg oluyordu bende regledim hocam zaten bir beklentim yok öyle boş kalıcak domain bitene kadar
Hayırlısı olsun.😊