@KarelServis; yaklaşımınız firma baltalamak mı yoksa çözüm odaklı mı yaklaşmak?
Bizden bu kadar memnun değilsiniz bu kadar kötü yorum olarak görüyorsunuz Türkiye'nin en iyi ve en yeni nesil işlemcilerini sunuyoruz. Bizden hizmet almak istediğinizi söylüyorsunuz sonrasında işinizi düzgün yapmayan firma diyorsunuz hizmet almadan daha.
Biz tekrar belirtelim destek konusunda iddalıyız çünkü 24 saat destek sunuyoruz.
Sizde belirttiğiniz gibi "Hocam çok az kaldı diye belirtmişiz" siz ayın 20'sine kadar aciliyetiniz olduğunu belirtmişsiniz 24 saat beklemek yerine bu mesajımızdan sonra şikayet konusu açmışsınız gerçekten empati kurarak yaklaşırsanız çözüm odaklı olacağımızı düşünüyorum.
Sizin şuanki düşmanca yaklaşımınız sizin işinizi çözmemekle beraber gecikmeye sebebiyet verir bu kadar uğraşmak yerine özeldende belirttiğimiz gibi gelin yardımcı olalım dememize dönüş yapmayıp her yazdığımızı düşmanca algılayarak bir yere varamayız.
Hayali ürün satışı dediğiniz olay sizce mantıklı bir cevap mıdır?
Gerçekten bu yaklaşım firma lekelemek değilde nedir?
Peki arkadaşlarınızdan bizim kötü olduğumuzu duyuyorsunuz neden hizmet almak istiyorsunuz?
Ödeme olayını belirtiyorum biz sizden ödeme alıp bekletsek saygı duyalım haklısınız biz sizden ne ödeme almışız ne birşey siz bizim kusurlu olduğumuzu düşünüyorsanız farklı bir firmayı tercih edebilirsiniz.
Kontrol sağladığımızda NETGSM üzerinden bir aramanız gözükmemektedir isterseniz size bunları görüntü şeklinde iletebiliriz.
Canlı destekten kastımız sitemizden aktif olan canlı destekdir.
Tekrardan belirtiyorum
@KarelServis; özel mesajdanda ilettiğimiz gibi çözüm odaklı yaklaşmak isterseniz özeldende belirttik size;
İşleminiz acil ise daha uygun fiyatlara VDS-VPS tercih edebilirsiniz gerekli taşımaları zaten ücretsiz yapıyoruz farklı bir firma tercih etmek isterseniz saygı duyuyoruz.
Ama siz dönüş alamadığınız için şikayet konusu açmayı daha uygun görüyorsanız bu firma lekelemektir empati kurarsanız zaten iki tarafta orta yolu bulacaktır.
Konunun gereksiz hiç uzamasına gerek yok çünkü bu şekilde ilerleyerek bir yere varamıyoruz gereksiz bir tartışmadan başka birşey değil.
@SrkN; konuyu inceleyerek gerekli tüm işlemleri yaparsanız sevinirim teşekkürler sağlıklı günler.