Görüntü boyutu kısmından ayarlayıp sonra kaydetmeyi denediniz mi ? En boy oranı uyumlu değilse görüntüyü bozacaktır. Böyle çok kötü oluyorsa Tuval boyutu kısmından istediğiniz ölçeklere göre ayarlayın, daha sonra tekrar düzenleyip kayıt edin.
Dediğiniz gibi yaptım hocam da mockup boyutu çok büyük olduğundan 1080x1920 tuvalde çok berbat durdu