Görüntü boyutu kısmından ayarlayıp sonra kaydetmeyi denediniz mi ? En boy oranı uyumlu değilse görüntüyü bozacaktır. Böyle çok kötü oluyorsa Tuval boyutu kısmından istediğiniz ölçeklere göre ayarlayın, daha sonra tekrar düzenleyip kayıt edin.