Pahalı geliyorsa yazmayın arkadaşlar. Burada ticari bir konu açılıyor, fikirleriniz sorulmuyor. Böyle düşündüğünüze göre bu parayı siz vermeyeceksiniz, bu parayı verecek olan arkadaş sizin kadar düşünmeyecek mi? Herkese pahalı geliyorsa kimse almaz arkadaşın böyle bir çekincesi olsa zaten konuyu açmazdı.