Eğer gerçek ise yazıklar olsun, okumayın kardeşim gidip meslek öğrenseniz daha iyi. Üniversite, dershane vb yerler para tuzağından başka bir şey değil artık o kadar mezun var atanmak imkansız torpil de yoksa daha imkansız.