- Çok pahalı teşekkürler - Detaylı pm alabilir miyim? Bu ikisi normal aslında. Listeye ekleme olsun diye eklediniz sanırım
Pahalı bulması absürt veya komik değil ki, bir de pm istemek de ayıp değil (yanıtlamamak da keza öyle. Alınmaca gücenmece olmaz bunlarda)
Detaylı pm isteyip cevap vermemesi ayıp bir durum. En azından teşekkürler hocam alamayacağım veya başka birşey yazabilir. Milletin keyfine göre vakit ayırmıyoruz