- Çok pahalı teşekkürler
- Detaylı pm alabilir miyim?

Bu ikisi normal aslında. Listeye ekleme olsun diye eklediniz sanırım Pahalı bulması absürt veya komik değil ki, bir de pm istemek de ayıp değil (yanıtlamamak da keza öyle. Alınmaca gücenmece olmaz bunlarda)