Ne yazık ki intiharları çok sık duymaya başladık. Bu gibi haberler çoğaldıkça insanlar bu işi meşru görüş ehim sağlıyorlar.
İntihar vakalarının çoğunda aklı dengesini yitirmiş oluyor diye biliyorum.
Sadece intihar değilde aslında gündüz haberlerinde çıkan ahlaksız durumlar da kesinlikle toplum işe paylaşılmama lı diye düşünüyorum