Herkese merhaba arkadaşlar birine uygulama saattim uygulama yı devir teslim etmem gerekiyor ama nasıl yapcam bilmiyorum uygulamayı satın aldığım ******** ilgilenmiyor bu işten anlayan varsa bana yardımcı olursa sevinirim parası neyse çok yüksek para istemicek kişiler özelden yazsin yada whapsapdan iletişime geçsin detaylı anlatım yaparım