yapacak birşey yoksa dertlenmenin de anlamı yok. insan kendi kendisini, kendi beyninin içerisinde yiyip bitirmeyi seven bir varlık. biryerde okumuştum. insan beyni karanlık düşünceleri bri girdap gibi kendi kendisine çevirip içersinde kaybolmayı severmiş. her konuda, ama her konuda dönip arkasını gitmeyi bilmeli insan. şahsen bunu yapabilmem bir elli senemi aldı. şimdi geriye bakında "ne kadar saçma şeylere üzülmüşüm" diye düşünüyorum.

baktın olmuyor, zorlamayacaksın. gidene güle güle gelene merhaba diyeceksin. hiçkimse ama hiçkimse için hayatının bir saniyesini bile ziyan etmeye değmez. o bir saniyeyi gün gelir ararsın.

benden söylemesi...