Bir ilişkiye ara vermek ne biliyim ayrılığa çıkan her hangi bir yolun konusu açıldıysa o ilişki zaten bitmiş demektir hocam. Seven insan ne olursa olsun yatağa başını koymadan önce arar sevdiğini söyler öyle yatar eğer bunu yapamıyorsa ilişkideki bireyler o ilişkide sevginin eskisi gibi olmadığı benim için bariz bellidir. Hayırlı forumlar cümleten