Ayrıldıktan sonra ölsen de bitsen de o kişi geri gelmeyecekse veya gelse bile eski düzen,eski durumlar olmayacaksa boşa çabalamanın ve kafaya takmanın da bir anlamı yok.
Tabii anıları sadece geçici olarak unutursunuz bazen bir sayı bile size onu hatırlatabilir...