Bir proje üzerinde çalışıyorsam anında go next yaparım, bir tanesi ilişki diğeri flörttü 2 defa yaşamıştım sanırım o da işime onlardan daha fazla önem verip ilgi göstermemden kaynaklandı. Pişman değilim, işim her şeyden önce gelir iş yapmayıp beş parasız olsan 2 gün yanında duracaklarının garantisi yok kendimi onların insafına bırakamam. Boştaysam da 3-4 mesaj atar problemi çözmeye çalışırım sonuç yoksa çok kasmam zaten ben ciddi ilişkilere pek sıcak bakmayan birisiyim, günübirlik ilişkiler daha fazla ilgimi çekiyor.