tam katilmiyorum hocam sana..
r10 da 2006-2009 zamanlari cok aktif takildim, websiteler kurduk kapattik, bir cok islere girdik.
simdiki meslegimi r10 da edindigim bilgiler sayesinde yapiyorum diyebilirim, elhamdulillah sikayetci degilim.
Ne mesleği yapıyorsun sevgili dostum? ben site işlerinden bahsediyorum.