tam katilmiyorum hocam sana..
r10 da 2006-2009 zamanlari cok aktif takildim, websiteler kurduk kapattik, bir cok islere girdik.

simdiki meslegimi r10 da edindigim bilgiler sayesinde yapiyorum diyebilirim, elhamdulillah sikayetci degilim.