Cengiz hocam adx'ler her türlü adsense den iyidir. Hem teknoloji hem kazanç hem de müşteri hizmetleri bakımından. Ayrıca adsense in sinir bozucu kısıtlamaları da yok. Ben Monumetric ile çalışıyorum biliyorsun hocam, ama Mediavine bildiğim kadarıyla Monumetric'ten daha iyi. Tecrübe etmedim mediavine ağını, ancak konuyla ilgili zamanında onlarca makale okumuşluğum var. Hayırlı olsun diyelim