arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pardon hocam yanlış yazdım. süper tasarım muhteşem olmuş. mu yazmalıydım. 10 yıldır binlerce tasarım inceledim.

sizin yaptığınız işi küçümsemedim, kendiniz yaptıysanız büyük başarı dedim ve yazdım.

tasarımınız sıradan bu kadar basit. yapıcı eleştiri kabul etmiyorsanız tasarımım nasıl diye sormayın. acayip takılıp kalmışsınız.

büyük emek vermiş olabilirsiniz. benim tasarımlaım süper sizinkiler iyide demedim.
Bura'da aslına direkt tasarımının sıradan olduğunu söyleyip kestirip atmanız bana kırıcı geldi. 1 yıldır bu forumdayım ve her türlü eleştiriye açık olduğumu her konumda neredeyse belirtirim. Sizin bura'da yaptığınız yorumun doğru olduğunu savunuyorsanız hiç bir şey demiyorum. Ama sen yapılan emeğe saygı duymadan sıradan sıfatını yakıştırıyorsun ve direkt kendisine. Bu tür konular'da daha dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum. Düşünceleriniz benim için çok önemlidir. Bu kadar sabit olmaya gerek yok. Teşekkür ederim, iyi çalışmalar.