shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arayüzünü kendiniz geliştirdiğiniz tasarımları incelemek isterim. Teşekkürler
pardon hocam yanlış yazdım. süper tasarım muhteşem olmuş. mu yazmalıydım. 10 yıldır binlerce tasarım inceledim.

sizin yaptığınız işi küçümsemedim, kendiniz yaptıysanız büyük başarı dedim ve yazdım.

tasarımınız sıradan bu kadar basit. yapıcı eleştiri kabul etmiyorsanız tasarımım nasıl diye sormayın. acayip takılıp kalmışsınız.

büyük emek vermiş olabilirsiniz. benim tasarımlaım süper sizinkiler iyide demedim.