Merhaba arkadaşlar, yaklaşık 4 senedir facebook'ta reklam yayınlamıyordum, geçen hafta tekrar reklam çıkmaya başladım, açıkçası birçok şeyi unutmuşum, 1 saat boyunca hedef kitle kısmında ayarlamalar yaptım ve tahmini hedef kitle büyüklüğünü 4-5 milyona düşürdüm (lokasyon sadece türkiye'nin popüler illeri, tabii bursa vb iller hariç).
Bütçeyi yavaş yavaş arttırmayı düşünüyorum, deney yaparak, şu anda günlük 100 tl olarak ayarladım, ancak "açılış sayfası görüntüleme başına maliyet"i 10 TL'ye yakın, tıklayanların sadece 10%'u siteyi ziyaret ediyor. Bin gösterim başına yaklaşık 9 tl'ye denk geliyor harcamalar. Yeterince trafik yok, bütçenin sadece 30%'unu harcadı henüz, "Dönüşümler" olarak ayarlamıştım kampanyayı, ancak dünden beri form dolduran yok.
Nerede hata yapıyorum acaba? piksel'i, teşekkür sayfasını falan her şeyi neredeyse kusursuz bir şekilde ayarladım. Hizmet sektörü.