Merhaba arkadaşlar;

10k TL'den az olmayacak, 15k TL'den çok olmayacak bir bakiyeyi komisyonuyla elden bozmak istiyorum. edit: Nakit parayı ben alacağım, cümlem tam anlaşılmamış.

Bakiyeyi iki tarafın da en az zararla yararlanabileceği şekilde istenilen para birimine çeviririm.

Yer: Bursa

Tüm bilgileri verdiğim için tekliflerinizi çalışma şeklinize göre özelden veya konuya mesaj olarak iletirseniz sevinirim.