ERP yeni gelişmekte olan bir uygulama. Çalıştığım firmada 3000 kişi bulunuyor ve 6 kişi ERP'de görev alıyor . Bir yere girdiğinizde kendinizi geliştirebileceğiniz güzel bir sektör. Genel olarak kurumsal kaynak planlama programı olarak düşünebilirsiniz.
İşe yerleştiriyolar eğitim sonrasında ama ben web alanında ilerlemek istiyorum daha sonrasında web alanına kolay geçiş yapabilir miyim?