ERP yeni gelişmekte olan bir uygulama. Çalıştığım firmada 3000 kişi bulunuyor ve 6 kişi ERP'de görev alıyor . Bir yere girdiğinizde kendinizi geliştirebileceğiniz güzel bir sektör. Genel olarak kurumsal kaynak planlama programı olarak düşünebilirsiniz.