mentorperplexed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Daha önce Logo Yazılım firmasında geliştirici olarak çalıştım. ERP için Türkiye tam bir cennet.
Kurumsal firmaları deneyebilirsiniz.
İlk iş tecrübesini bu alanda yaptıktan sonra web tarafına geçmez zor olur mu? Bu alanı önerir misiniz?