intihara karşıyız
ama arkadaşın annesi çok eskiden intihar etmiş,
korkaklığından değil çok üzücü nedenlerden dolayı.
o nedenle genelleme yapıp herkesin hikayesini bilmeden korkak vs demek yerine,
intiharın doğru olmadığını vurgulamak lazım.
İntihar yalnızca korkakların çıkış kapısı olabilir.
Linç yemek istemiyorum ancak insan kendi ile yaşamayı kabullendiği anca her şeye olan bakışı değişiyor.
Hem maddi hem de manevi olarak zor bir dönemden geçiyoruz ülkece..
Sonumuz ne olur bilinmez ama yaşama savaşını kaybeden herkes ölümü çıkış kapısı görüyor bu ülkede