Geçim sıkıntısı, korona sebebiyle bireyselleşme(yalnızlaşma), umutların tükenmesi, gelecek kaygısı diye uzar gider…

tabiki diğer taraftan bakılırsa psikolojik sorunlar en büyük etken. kimin ne yaşadığını bilemeyiz. Herkesin bünyesi bir değil. Her ne olursa olsun vazgeçmemek gerek. Her akşamın bir sabahı vardır.