Nokvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paypaşımlı hosting kullanmayın.
Esasen sunucuya geçmeyi düşünüyoruz, şuan hostingde KDV dahil 250 TL ödüyoruz aylık. Ekstralarda var.