Sürekli bu konulara aynı mesajı yazmak zorunda kalıyorum.
İntihar üzerinden siyasi mesaj verilmez.
İntihar vakaları kötü giden ekonomi ile falan açıklanmaz.
İntihar vakalarının çok arttığı da hiç bir veriye dayanmayan bir iddia.

İntihar hakkında tartışmak, zorlaşan koşulları öne sürüp intiharı meşru göstermek cahilliktir.
İntihar sadece eğitimli profesyonellerin üzerinde konuşması gereken bir konudur.
İntihar haberleri verilmemelidir, normal medya intihar haberlerini çok özel bir durum olmadıkça paylaşmıyor.
İntihar haberlerini paylaşmak, zorlaşan yaşam koşulları yüzünden intiharların artmasının normal olduğunu söylemek, intihar edenlerin hareketini meşrulaştıracak ifadelerde bulunmak intiharın eşiğindeki insanlara yol göstermek kendilerini öldürmeleri için destek olmaktır.

İntihar hakkında konu açmayı ve tartışmayı bırakmalı forum ahalisi.