2010 yılından beri hem internet hem de normal işlerde çalışırım. Çok şükür sağlığım yerimde,
Allah kimseyi sağlığıyla sınamasın. 2010 yılından beri çalıştığım için neyin ne olduğunu çok iyi bilirim. Şuan ki görevim; Bilgi İşlem Destek Personeli. Ama gelin sorun ki; kaynak, marangozluk, depo, sevkiyat, e-ticaret, kepçe kullanımı, forklift kullanımı, tarla işleri gibi işleri bilirim

Çok şükür babamız; inşaat ustası olduğu için çoğu şeyi (kaynak, marangoz, tadilat, tamirat vs.) bize de öğretti.
Ama gelin görün ki dışarıdan görseniz; bu kaynak yapamaz dersiniz ama yapıyorum
Şu lafı çok seviyorum;
Her şeyi bil ama haberin yokmuş gibi davran.
Çoğu işe girdiğimde "şunu biliyon mu" diyorlar hayır diyorum ki biliyorum ama vereceği parayı değiştirmiyorlar? Değişse biliyorum derim