İntihar yalnızca korkakların çıkış kapısı olabilir.
Linç yemek istemiyorum ancak insan kendi ile yaşamayı kabullendiği anca her şeye olan bakışı değişiyor.
Hem maddi hem de manevi olarak zor bir dönemden geçiyoruz ülkece..
Sonumuz ne olur bilinmez ama yaşama savaşını kaybeden herkes ölümü çıkış kapısı görüyor bu ülkede
Hocam linç yenilecek bir durum yok bence katılıyorum ben size fakat korkaklıktan ziyade zayıflık demek daha doğru olur bu tanım için , insanlar da ruhsal çöküntüler oluyor ve yaşadığı hayatda bunu bir çıkmaz gibi görüyor maalesef o bahsettiğiniz kapıyı görebiliyorlar sadece.. çevre ve aile faktörü çok önemli hepimizin yaşabileceği hatta yaşadığımız da durumlar olmuştur . İşin içinden çıkamadığımız psikolojimizin allak bullak olduğu zamanlar . örnek veriyorum ben kötü bir ruh halindeysem bunu en basitinden kız arkadaşım anlar ve bana destek çıkar . o durumdan ben çıkamayacağıma inansam bile o buna inanmaz. ben çünkü zaten sağlıklı düşünemediğimden kendime inanmıyorum gibi durum ortaya çıkıyor . Bu söylediklerim bir anda olacak şeyler değil kötü sağlıksız psikolojiler genelde uzun süren sorunların birikimleridir . sonunda kişi patlama noktasına geliyor ne yazikki . Ama herşeyden önemlisi insanın kendisine inanmasıdır. kendine olan inancını kaybedersen herşeyini kaybedersin.