FahricanEKER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dün aldım 8.000TL'ye iPhone 11 babama hediye biraz araştırırsan 7.000'ede bulursun gibi. hayırlı forumlar
oeyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xr al bence
Hocam iPhone olmasa harika olur, androidde işim var çünkü.