Bendede adetli var öğretmen arkadaşım öğrencilerine dağıtıp yediler daha geçen hafta bende 3 adet aldım cumartesi günü hiç bir sorun yaşamadım alırken. öyle karakolluk bir durum olucağını sanmıyorum en kötü kampanyayı durdururlar birdaha kuponlar geçmez çünkü promosyon kuponu sonuçta 100 adet menü aynı anda almıyorsun ki bir kaç güne yine almak için giderim 1 adet kupon verip almayı denerim bakalım ne olucak gelişmeleri yazarım isterseniz yada benden önce giden olursa yiyip yiyemediğini yazssın. Şöyle bir durumda var o kuponlarda seri numarası yok ama özel bir keğıtta baskı onu kasiyer zımbalayıp saklıyor o kuponlar merkeze gidiyor.