Cok teşekkür ederim hocam kosgebtenmi faydalanmistiniz?
evet ama çok uzun zaman oldu 10 yıl kadar . hala mantık aynı ama. sizi 10-20 kişi içerisine alıyorlar ve projelerin değerlerine bakıyorlar. bi tür yarışma gibi düşünebilirsin. son 3 firmaya hibe desteği veriyorlar (firma/kişi) vergi dairesi, sigorta veya devletin herhangi bir kurumuna borcu var ise önce size ödeyecekleri paradan kesip borçları kapatıyorlar. sonrasında kalan parayı hesabınıza gönderiyorlar. bütün bu işlemlerden önce yapacağınız proje dökümanındaki giderleri sizin karşılamanız gerekiyor. Giderlerinizi faturalandırdıktan sonra kosgeb veriyorsunuz vs. vs. çok uzun ve çetrefilli bir yol. cebime para girsin diye düşünüyorsan kısa vadede böyle birşey olmaz emin ol. uzun vadede yatırım yaptığın proje tutarsa o zaman kazanç sağlamaya başlayabilirsiniz.