bitcoinlekazan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam biraz indikatör hakkında bilgi verseydiniz keşke, yıllardır sektördeyim, hiç bir zaman tek bir indikatör yada osilatör doğru sonucu vermez. Tek bir sinyal ile işlem yapılmamalı, indikatörünüz hangi verilerle çalısıyor neleri kapsıyor. kapanış ortalamalarını mı alıyor, ma ortalamasını mı, üssel ortalamasını mı neyi, bu teknik konularda detay verilmeli. 3 5 görsel aldatıcı bir sonuç ortaya çıkarabilir.
Merhaba, sitede detaylı bilgi yer aldığından konuyu uzun tutmadım tradingwiew'e entegre bir şekilde biz kaldıraçlı işlem açacağımız zaman 1 saat, 45 dakika, 30 dakika parimetrelerine bakıyoruz tek bir grafiğe bağlı kalarak işlem açmıyoruz ayrıca şirketimizin asıl amacı yeni nesil yatırımcı topluluğu yaratmak bu nedenle indikatör ile kısıtlamayın lütfen websitemizden hizmetlerimizi detaylıca okuyunuz.