EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek dogru olan sey, durumlarin daha da kotuye gitmesi. IYI Degil
Doğru aslında bizimde öyle gidiyor mesela e-ticaret alanında hizmet vermeye başladık bu defa fazla çeşit ve modaya ayak uydurmak zamlar çok yoruyor bakalım nereye kadar gideceğiz