Merhaba,
Herkese iyi akşamlar dilerim.
Şimdi ben AÖF ' de '' Fotoğrafçılık ve Kameramanlık '' bölümünü okuyorum, ama okuyorum dediğime bakmayın tamamen öğrenci akbili yüzünden yazıldım hiç bir bağlantım yok harçlarını ödemek dışında.
Sorum ve sorunum şu:
İlk sorum kaç yıllık girdiğimi ÖSYM'den yada AÖF den bir türlü göremiyorum yani 4 yıllık mı 2 yıllık mı okuduğuma dair hiç bir belirti ibare yok.
Bunun benim için önemli olmasının sebebi ise ; Pasaport çıkartacağım ve eğer Lisans öğrencisiysem sanırım harç parası ödemeyeceğim.
not: 25 yaşından büyüğüm.
Öğrencilerde pasaport ve aöf konusunda desteğinizi bekliyorum.
Netten çok siteye girdim çıktım çok fazla karşıt ve kirli bilgi mevcut.