Devlet otoritesinin olmadığı yerde insanlar birbirini yer. Türkiyeye Devletin kendisi dahil herkese eşit kanunları uygulayacak bir otorite lazım. Bizim burada yürüyüş yolu var yolun başında ve sonunda Motorlu taşıt girmesi yasak diye kocaman tabelalar var, fakat yürüyüş yolu değilde daha çok motosiklet yolu gibi. Kime şikayet etsek biz bir şey yapamayız diyor. Polis, Zabıta, Bekçi, Parti ilçe başkanları v.s kimse bir yaptırım yapamıyor. Kaç yaşlıya, çocuğa çarptılar. Halk bir şey derse motorcularla birbirine giriyor. Devletten tık yok. Sizin durumda böyle. Aynı diğer şeyler gibi. Allah kurtarsın.