Geçtiğimiz yaz dominos pizzanın çıtır tavukları yüzünden zehirlendim. Bütün günü hastanede serum yiyerek geçirmiştim. Herkes telefonla sipariş verdiği için şubelerinin halini bilmiyor. Bi gidin görün zaten ağzınıza sürmezsiniz.