Burada ben versus vs yapmıyorum sanırım anlatamadım. Bir çok o site dahil bulundum görev aldım. Kimseyle bir derdim veya hasım olma durumum yok. Lütfen konuyu dağıtmayınız. CAPS LOCK ile yazarak olmuyor. Saygılarımla. Windows vesayre kuranlara vb. böyle yazalım o zaman..