Merhaba,
Kuzenimle şu an dolandırılmama gülüyoruz
60₺ ödeme yaptığım pizza ve resimde gösterilen pizza.
Normalde yemek fotoğrafları paylaşmak gibi huyum yoktur da kimse bu duruma kanmasın diye paylaşmak istedim.
Yorumu size bırakıyorum.
Not: Ben +10₺ ye dominos soslu olmasını istedim. Bu konuda kastettiğim şey pizzaların benzememesi değil. Gelen pizza boyutu.
Bu aralar çoğu insan Dominos'a tepkili, 2 hafta önce linked in'de bu yazıyı görmüştüm aynı durum, gerçekten bu fiyatlara bu boyutlar hiç doğru değil.
https://www.linkedin.com/posts/turgu...677767168-OUjK